Na mocy porozumienia Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie z Ministerstwem Cyfryzacji uczniowie naszej szkoły mogą bezpłatnie korzystać z mLegitymacji, czyli dokumentu elektronicznego, który może zastąpić tradycyjną, papierową legitymację szkolną.
Szczegółowe informacje na temat mLegitymacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna
Aby korzystać z mLegitymacji należy:
- Zgłosić w sekretariacie szkoły chęć korzystania z mLegitymacji, gdzie zostaną wygenerowane indywidualne kody: kod QR oraz aktywacyjny, które są konieczne do aktywowania mLegitymacji.
- Zainstalować na swoim telefonie aplikację mObywatel, którą można pobrać między innymi tu: https://www.gov.pl/web/mobywatel/pobierz-aplikacje1
- Dostarczyć do sekretariatu tradycyjne zdjęcie do legitymacji lub skorzystać z kreatora zdjęć.
Zachęcamy do korzystania z mLegitymacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.