Powrót do Sekretariat

mLegitymacja

Na mocy porozumienia Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie z Ministerstwem Cyfryzacji uczniowie naszej szkoły mogą bezpłatnie korzystać z mLegitymacji, czyli dokumentu elektronicznego, który może zastąpić tradycyjną, papierową legitymację szkolną.

 

Szczegółowe informacje na temat mLegitymacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna

Aby korzystać z mLegitymacji należy:

  1. Zgłosić w sekretariacie szkoły chęć korzystania z mLegitymacji, gdzie zostaną wygenerowane indywidualne kody: kod QR oraz aktywacyjny, które są konieczne do aktywowania mLegitymacji.
  2. Zainstalować na swoim telefonie aplikację mObywatel, którą można pobrać między innymi tu: https://www.gov.pl/web/mobywatel/pobierz-aplikacje1
  3. Dostarczyć do sekretariatu tradycyjne zdjęcie do legitymacji lub skorzystać z kreatora zdjęć.

 

Zachęcamy do korzystania z mLegitymacji.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.